Vánoční provoz našeho eshopu: 23.12.2024 - 5.1.2025 bude eshop v omezeném provozu z důvodu vánočních svátků a inventury. Děkujeme za pochopení. Tým Reslshop.cz

Přídavné vzduchové pružiny - dvouokruhová základní sada Master/Movano od roku 2010 s pohonem předních kol

Kód: 465616
14 856 Kč 12 278 Kč bez DPH
Skladem na centrálním skladě (1 ks)
dvouokruhový systém s dvojitým měchem pro zadní nápravu
Pro Renault Master/ Opel Movano, pohon předních kol, jednoduché pneumatiky
Novinky v našem sortimentu
nejlépe objednat ve stejnou dobu: Č. zboží 46563 Sledování provozního tlaku
pomocného vzduchového odpružení na 2 tlakoměrech
Jako alternativu k tlakové soupravě můžete také použít naši kompresorovou soupravu, která je soběstačná.
Objednejte si kompletní balíček příslušenství (č. zboží 465632):
Díky samostatnému kompletnímu balíčku příslušenství můžete nastavit výšku jízdy i během jízdy.
a nastavte tlak vzduchu v systému odpružení na 2 manometrech.
ovládání

Detailní informace

Detailní popis produktu

U vozidel s listovým pérováním je mezi rám a zadní nápravu namontován vzduchový měch, který podpírá stávající listové pružiny. Systém VB-SemiAir se dodává jako dvoukomorový, takže vzduchové měchy nejsou vzájemně propojeny. Dvoukomorové systémy zajišťují kompenzaci malých rozdílů v zatížení zvlášť na levé a na pravé straně. Za tímto účelem se VB-SemiAir dodává s vypouštěcím/plnicím ventilem. Vysvětlení jednookruhový/dvouokruhový systém: Jednookruhový systém : Oba vzduchové měchy jsou vzájemně propojeny. Plní se společným potrubím. V jednookruhovém systému stačí ke sledování celkového tlaku vzduchu v systému pouze jeden manometr. Jednookruhový systém je vhodný pouze v případě, že zatížení kol zadní nápravy je na obou stranách stejné a zatížení vozidla je zcela rovnoměrné. Dvouokruhový systém: Vzduchové měchy na levé a pravé straně jsou oddělené, a proto mohou být plněny různým tlakem. Ke sledování tlaku jsou zapotřebí 2 tlakoměry. Díky možnosti měnit tlak odděleně lze u dvouokruhových systémů snadno kompenzovat rozdíly v zatížení kol v závislosti na zatížení. Nesouosost lze kompenzovat.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: